نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یکی از میان این 4 نفر یا همگی ؟

یکی از میان این 4 نفر یا همگی ؟

شاید باور این خبر کمی سخت باشد اما یوونتوس هم اکنون 4 بازیکن تیم پاریس سنت ژرمن را در لیست خود می بیند و علاقه دارد آنها را در سال آینده یا همین زمستان راهی تیم خود کند.

 

در ادامه به بررسی این نفرات خواهیم پرداخت.

 

تیاگو سیلوا:

 

با وجود اینکه این بازیکن از علاقه ی خود به ماندن در فرانسه خبر داده، اما امروز شایعاتی مبنی بر ترک پاریس شنیده شد و یووه آمادگی کامل خود را برای خرید ابراز داشت.

 

بندی در قرارداد او حضور دارد که یووه می تواند با رقمی بسیار اندک وی را خریداری کند.

 

 مارکو وراتی:

 

نامی که مدیران ارشد یوونتوس علاقه ی زیادی به حضور او در تیم یوونتوس دارند ولی تا امروز موفق به خرید او نشده اند ولی وراتی باز هم در لیست خرید یووه باقی مانده است. او مشتریان زیادی در سطح اروپا دارد ولی در به نظر می رسد در صورتی که پاریس سنت ژرمن حاضر به فروش او بشود، یوونتوسی ها هر مبلغی را پرداخت خواهند کرد.

 


پاستوره:

 

جدید ترین نامی که یوونتوسی ها از وی به عنوان هافبک مرکزی یاد کرده اند و علاقه دارند مذاکراتی را با او داشته باشند. قیمت او به نسبت زمانی که در پالرمو بازی می کرد بسیار کمتر شده و یووه از او به عنوان یک آلترناتیو مهم یاد می کند.

 

 

بلیز متویدی:

 

بازیکنی که علاقه ی زیادی برای پیوستن به یووه داشت اما با مخالفت سران پی اس جی رو به رو شد و در تیم خود ماندنی شد. حالا یووه با استفاده از مدیر برنامه های این بازیکن (رایولا) در صدد است تا او را زودتر از همه و حتی در زمستان راهی یووه کند. علاقه ی این بازیکن برای پیوستن به یووه غیر قابل انکار است و او باید رضایت سران تیم فرانسوی را جلب کند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: